viernes, 7 de junio de 2013

Untitled

BAĞIŞLA Ya zamanından çok erken gelirim.. Dünya ya geldiğim gibi, Ya zamanından çok geç, Seni bu...

BAĞIŞLA

Ya zamanından çok erken gelirim..
Dünya ya geldiğim gibi,
Ya zamanından çok geç,
Seni bu yaşta sevdiğim gibi….

Mutluluğa hep geç kalırım.
Hep erken giderim mutsuzluğa..
Ya herşey bitmiştir çoktan,
Ya hiçbir şey başlamamış…

Öyle bir zamanında geldim ki yaşamın,
Ölüme erken,sevgiye geç..
Yine gecikmişim bağışla sevgilim..
Sevgiye on kala,ölüme beş……

AZİZ NESİN

kemalinbiri: … kapımı çalmanı istiyorum leyla o kadar evde yokum ki anlatamam insan insana aşık...

kemalinbiri:

kapımı çalmanı istiyorum leyla
o kadar evde yokum ki anlatamam
insan insana aşık olmaz güzelim
insan insanın yanında bile durmaz
bak hala görmedin mi yoksa mecnunu
sen sanıp çölün öpmedi mi kumunu
şundandır her dem kalbe yayılan sızı
neyi sevdiysek dolandı kanatarak
dikenli bir tel olup seven her tarafımızı
elbet her fani gibi ben de bir faniyim
sen de bir fanisin leyla jiletin varsa göstereyim

akşamüstü sevmeleri: ben dünyada kimseyi kırmayı istemedim - hiç kırdın mı peki? - gırla!...

akşamüstü sevmeleri: ben dünyada kimseyi kırmayı istemedim - hiç kırdın mı peki? - gırla!...:

latinaksani:

ben dünyada kimseyi

kırmayı istemedim

- hiç kırdın mı peki?

- gırla!

şu günah denen çukur

evim oldu bir yerde

- tövbe ettin mi peki?

- arla!

kirlendim çok kirlendim

sabun icat olalı…

- temizlendin mi peki?

- karla!

annem ördü de yine

üstüme oturmadı

- giyinebildin mi peki?

-…

erendiyebiri: Tayvan'dan Gezi Parkı Animasyonu - Türkçe...



erendiyebiri:

Tayvan'dan Gezi Parkı Animasyonu - Türkçe Altyazı

Elin Tayvan'ı bile uyanmış durumu..
Her ayrıntıya dikkat edin, süper yapmış la adamlar.

Ağaç demiş ki baltaya Sen beni kesemezdin ama Ne yapayım ki sapın benden Bak şu ağacın bilincine...

Ağaç demiş ki baltaya
Sen beni kesemezdin ama
Ne yapayım ki sapın benden
Bak şu ağacın bilincine sen
Ölen ben, öldüren benden

Bunca analar ağlayıp durur da
Akıp gider gelinciklerden
Kör müdür sağır mıdır bu ırmak
Ölen ben, öldüren benden

Her yerde böyle olmuş bu
Önce dağa, taşa, ağaca söyletmiş halk
Sonunda sabahın bir yerinden
Uyanıp kalmış ayağa ırmak
Ölen ben, öldüren benden

RUHİ SU

polis ? polis ?

polis ? polis ?:

latinaksani:

skljsjkljskljklssjklsjklsjkllksjlksddkljhjskjklsjklsjklsjkl

camdankule: çapulcu ne demektir ; 1 . Başkasının malını alan, yağma, talan eden kimse,...

camdankule:

çapulcu ne demektir ;

1 . Başkasının malını alan, yağma, talan eden kimse, talancı, yağmacı, plaçkacı

2. Düşman toprağına atla hücum edip yağma eden. Akıncı, yağmacı.

Bunun hangisi gezi eylemcilerine uyuyor. Acaba ???

çapulcu ne demektir ; 1 . Başkasının malını alan, yağma, talan eden kimse, talancı, yağmacı,...

çapulcu ne demektir ;

1 . Başkasının malını alan, yağma, talan eden kimse, talancı, yağmacı, plaçkacı

2. Düşman toprağına atla hücum edip yağma eden. Akıncı, yağmacı.

Photo



hangikadir: İddia ediyorum; Dünya'nın en esprili ülkesi biziz.



hangikadir:

İddia ediyorum; Dünya'nın en esprili ülkesi biziz.

mutlupazartesiler: okuyanbayan: nuttertoools: filozoflarinpadi...



mutlupazartesiler:

okuyanbayan:

nuttertoools:

filozoflarinpadisahi:

Yemin ediyorum bu konuşma Meclis tarihine, hatta ülke tarihine geçecek.

Helal olsun, gerçekten helal olsun.

Paylaşın ki meclis ADAM görsün.

Yaktı kavurdu ortalığı.

ama yani hakkını verelim gerçekten güzel konuşma.

ULAN NE GÜZEL SÖYLEDİ BE

tüyler diken diken.

ege-denizi: resmen duygulandım !



ege-denizi:

resmen duygulandım !

crt35: Türklerle savaşmak; - 'G'üç - 'Ö'zgüven - 'T'ecrübe İSTER

crt35:

Türklerle savaşmak;
- 'G'üç
- 'Ö'zgüven
- 'T'ecrübe
İSTER

tabelan: yagmurkiz: Eyleme ara verip namaz kılan bir...



tabelan:

yagmurkiz:

Eyleme ara verip namaz kılan bir direnişçi.
Pardon çapulcu.

işte en anlamlı fotograf!

sokagintavani: HAYIR BEN



sokagintavani:

HAYIR BEN

yataktakiadam: BU GÜZELDİ



yataktakiadam:

BU GÜZELDİ

filozoflarinpadisahi: Ikınıyor baksana.



filozoflarinpadisahi:

Ikınıyor baksana.

filozoflarinpadisahi: Bitmiyor Tayyipin şu göt...



filozoflarinpadisahi:

Bitmiyor Tayyipin şu göt edilişleri.

Yakında götün lobları gibi ikiye bölünecek.

Photo



smyrna-izmir: çoğu ilde ,yardım isteyen devrimcilere kapılarını...









smyrna-izmir:

çoğu ilde ,yardım isteyen devrimcilere kapılarını kapattığı için artık bu üç şirketi boykot amaçlı ürünlerini kullanmıycaz arkadaşlar …

Avrupada ki Türkler ÖZelliklede ABD deki ler boykot için eylemlere başladılar hatta New Yorkdaki arkadaşlarım, Burger king ve Starbucks özür dileyip bizim ile ilgileri yok dediler ama nafile …..

Sizlerde bu postu yayın ve artık bu üç firmayı kullanmamaya dikkat edin….

hatta aklınızda bu üç firmanın AKP yandaşı olduğunu ve yaşamayan varsa o direnişcilerden birisininde siz olduğunu aklınzda bulundurun ….

ŞİMDİ SADECE 10 SANİYENİZİ AYIRIP BU  POSTU REBLOG YAPIN…

No hay comentarios:

Publicar un comentario